گزارش نوزدهمين همايش کشوري آموزش پزشکي
306155.mp3
گزارش نوزدهمين همايش کشوري آموزش پزشکي
بسم الله الرحمن الرحيم
گزارش نوزدهمين همايش آموزش پزشکي
تنظيم: هنگامه حبيبي
دانشجوي دکتراي تخصصي آموزش پزشکي
گزارش سخنراني
عنوان کارگاه: سخنراني کوتاه حيطه ياددهي يادگيري
تاريخ برگزاري کارگاه: ??/??/????
تعداد شرکت کنندگان : ?? نفر
شر ح گزارش کارگاه:
سخنراني کوتاه در حيطه ياددهي يادگيري روز چهارشنبه مورخ ?? /??/???? ساعت ?? الي ??:?? با حضور ? نفر از داوران و تعداد?? نفر شرکت کننده برگزار گرديد.
به اين ترتيب که اسم سخنران خوانده ميشد و وي فرصت داشت در زمان تعيين شده خلاصه سخنراني خود را ارايه نمايد و در صورت نزديک شدن به پايان زمان تعيين شده بدون قطع کردن سخنران فقط کارت زرد به او نشان داده ميشد ودر صورت اطاله کلام از زمان مقرر، کارت قرمز نشان داده ميشد.
محتواي سخنراني ها بيشتر در بر دارنده ي مهارت هاي کلاس داري و شيوه هاي نوين تدريس و به خصوص flipped class و يادگيري مبتني بر فعاليت دانشجو سر کلاس بود .
نقاط قوت:
- تاکيد بر حيطه ياددهي يادگيري
- تاکيد بر يادگيري فعال دانشجو سر کلاس
- تاکيد بر روش هاي نوين تدريس
- تسلط سخنران ها بر مفاهيم ارائه شده
- توانايي پاسخگويي به سئوالات شرکت کنندگان
- در نظر گرفتن زمان براي پاسخگويي به سئوالات شرکت کنندگان
- فعال بودن محيط از نظر مشارکت دادن شرکت کنندگان
نقاط ضعف:
- زمان بندي مناسب و ارائه سر وقت مفاهيم
نمره سخنراني : ? از ??
مريم شهابي
دانشجوي دکتراي تخصصي آموزش پزشکي
گروه آموزش پزشکي
دانشگاه علوم پزشکي ايران
ارديبهشت ماه ????
گزارش سخنراني
Scholarship in teaching and learning: assessment
John Norcini
. ارزشيابي تدريس: اهداف ، متدها – مشکلات و سيستم هاي ارزشيابي بحث کردند
مهمترين هدف ارزشيابي تدريس را بهبود جامعه از طريق بهبود يادگيري دانشجويان ، کمک به اساتيد تا پتانسل هاي بالقوه خود را آشکار کنند ،ايجاد اصلاحات اموزشي و پايه گذاري مسئوليت پذيري بيان کردند . ارزشيابي مي تواند به صورت تکويني ، تراکمي و ارزشيابي برنامه انجام گيرد .
از نتايج ارزشيابي تکويني مي توان براي کمک به اساتيد جهت بهبود توانايي تدريس خود ، استفاده کرد.
از نتايج ارزشيابي تراکمي مي توان براي افزايش مسئوليت پذيري و قضاوت در مورد اينکه اين استاد مي تواند تدريس را ادامه دهد يا نه؟ استفاده کرد .
از نتايج ارزشيابي برنامه براي بهبود برنامه آموزشي، پذيرش، بهبود دوره هاي آموزشي و مسئوليت پذيري مي توان استفاده کرد.
متدهاي ارزيابي تدريس : فعاليتهاي استاد، نظرسنجي از دانشجويان، نظرسنجي از همکاران، ارزيابي بيروني، خود ارزيابي، ضبط ويدئويي، مصاحبه با دانشجويان، نظرسنجي از فارغ التحصيلان ، نظرسنجي از کارمندان ، نظرسنجي از مدير ، فعاليتهاي دانش پژوهي استاد، جوايز تدريس ، دستاوردهاي يادگيري ، کارپوشه استاد مي باشند که از بين آنها به مصاحبه با دانشجويان، فعاليتهاي دانش پژوهي استاد، کارپوشه استاد و نظرسنجي از دانشجويان تاکيد کردند.
Student Rating :
اين ابزار در ارزشبابي تدريس بسيار معمول مي باشد وهم در ارزيابي تکويني و ، تراکمي و ارزشيابي برنامه مي توان از آن استفاده کرد مشکلات استفاده از اين ابزار : کيفيت فرمها، محتواي درسهاو اندازه کلاس ممکن باعث ايجاد باياس در نتايج گردد.
Interview by Student:
مصاحبه با دانشجويان ابزاري مناسبي براي قضاوت در مورد کيفيت تدريس لست که از ان مي توان هم براي ارزشيابي تکويني و هم تراکمي استفاده کرد. چالشهاي که با آن مواجهه هستند؛ مهارتهاي مصاحبه ، امکان پذيري و پايايي آن مي باشد.
Teaching scholar ship:
از طريق آن مي توان در مورد کميت وکيفيت ارائه ها و مقالات استاد قضاوت کرد و چالشهاي که دارد قضاوت در مورد شايستگي آنهاست و از دست دادن ارتباط آن با تدريس واقعي مي باشد.
Teaching Portfolio
پورتفوليو ي استاد مي تواند شامل فعاليتهاي تدريس او ، برنامه هاي آموزشي ، رهبري آموزشي ، ارزيابي ازدانشجويان باشد. چالشهايي که براي آن وجود دارد : ارزياب، دادن نمرات استاندارد
همه اين ابزار چالشها و محدوديتهاي دارند يک سيستم ارزشيابي خوب که بصورت يک فرايند سالانه باشد ، انتظارات سيستم را بطور واضح بيان کند ، از چندين ابزار ارزيابي استفاده کند و بطور منظم فيدبک بدهد مي تواند و داراي ويژگي هاي يک سيستم ارزشيابي خوب باشد.
حکيمه حضرتي
دانشجوي دکتراي تخصصي آموزش پزشکي
گروه آموزش پزشکي
دانشگاه علوم پزشکي ايران
ارديبهشت ماه ????
گزارش ارزيابي کارگاه
عنوان کارگاه: دستيار و آينده پزشکي – آموزش اخلاق در بالين با تاکيد بر نقش آموزشي دستيار
مدرسين کارگاه: جناب آقاي دکتر اميد آسماني، سرکار خانم دکتر صديقه ابراهيمي، جناب آقاي دکتر حسين محموديان و جناب آقاي دکتر محمدرضا دهقاني
تاريخ برگزاري کارگاه: ??/??/????
تعداد شرکت کنندگان: ?? نفر
شر ح گزارش کارگاه:
کارگاه " دستيار و آينده پزشکي – آموزش اخلاق در بالين با تاکيد بر نقش آموزشي دستيار " روز دوشنبه مورخ ??/??/???? ساعت ??:?? الي ??:?? با حضور ? مدرس عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشکي شيراز و تعداد ?? نفر شرکت کننده برگزار گرديد.
شيوه برگزاري کارگاه Interactive Lecturing با استفاده از وسايل سمعي-بصري بود. در ابتدا سرکار خانم دکترصديقه ابراهيمي، عضو محترم هيئت علمي گروه اخلاق پزشکي دانشگاه علوم پزشکي شيراز کلياتي در خصوص اخلاق پزشکي و اخلاق در پژوهش را بيان نمودند و در اين خصوص نظرات حضار را جويا شدند؛ در ادامه جهت تسهيل انتقال مفاهيم به شرکت کنندگان، کليپي بر گرفته از يک فيلم سينمايي ايراني پخش شد و نظرات شرکت کنندگان در مورد ميزان رعايت اخلاق پزشکي و حقوق بيمار پرسيده شد؛ سپس جناب آقاي دکتر محمدرضا دهقاني، عضو محترم هيئت علمي گروه آموزش پزشکي دانشگاه علوم پزشکي شيراز پس از اتمام شنيدن نظرات شرکت کنندگان در خصوص نحوه Breaking Bad News و جزئيات مهم احترام به حقوق بيماران سخنراني اي فعال ارائه کرده و هم زمان سئوالات شرکت کنندگان را پاسخ داده و کارگاه با ارائه سخنراني جناب آقاي دکتر حسين محموديان، عضو محترم هيئت علمي گروه اخلاق پزشکي دانشگاه علوم پزشکي شيراز در مورد چهار جز اصلي اخلاق پزشکي و ميزان رعايت شدن و توجه به آنها در محيط هاي درماني و آموزشي ادامه يافت.
به مدت سي دقيقه استراحت و پذيرايي انجام شد و مجددا کارگاه با ارائه سخنراني جناب آقاي دکتر حسين محموديان در مورد تاريخچه اخلاق در پژوهش و کدهاي مستخرج در اين حيطه شروع گرديد.
نهايتا پس از اتمام پاسخگويي به سئوالات شرکت کنندگان، کارگاه با ادامه مباحث اخلاق در پژوهش و کدهاي اخلاقي توسط جناب آقاي دکتر اميد آسماني به پايان رسيد و از شرکت کنندگان خواسته شد تا سئوالات نهايي خود و جمع بندي را ارائه نمايند.
نقاط قوت:
- اهميت و ضرورت مطالب ارائه شده در کارگاه
- تسلط مدرسين بر مفاهيم ارائه شده
- توانايي پاسخگويي مدرسين به سئوالات شرکت کنندگان
- فعال بودن کارگاه از نظر مشارکت دادن شرکت کنندگان در بحث هاي گروهي
- زمان بندي مناسب و ارائه سر وقت مفاهيم
نقاط ضعف:
- ريزش تعداد شرکت کنندگان پس از زمان استراحت که ممکن است به علت زمان کارگاه يا خستگي شرکت کنندگان بدليل شرکت در کارگاه و برنامه هاي متوالي در طول روز بوده باشد.
نمره کارگاه: ? از ??
شيرين قنواتي
دانشجوي دکتري تخصصي آموزش پزشکي
گروه آموزش پزشکي
دانشگاه علوم پزشکي ايران
ارديبهشت ماه ????
گزارش ارزيابي کارگاه
عنوان کارگاه:اصول رفتار حرفه اي در فضاي مجازي و رسانه هاي اجتماعي
مدرسين کارگاه:دکتر محبوبه خباز مافي نژاد، دکتر حميدرضا نمازي، دکتر مليحه کديور
تاريخ برگزاري کارگاه:??/??/????
تعداد شرکت کنندگان:?? نفر
شر ح گزارش کارگاه:
کارگاه" اصول رفتار حرفه اي در فضاي مجازي و رسانه هاي اجتماعي" روز دوشنبه مورخ ??/??/???? ساعت ?:?? الي ??:?? با حضور ? مدرس عضو هيئت علمي دانشگاه علوم تهران و تعداد ?? نفر شرکت کننده برگزار گرديد.
شيوه برگزاري کارگاه InteractiveLecturing با استفاده از وسايل سمعي-بصري بود. در ابتدا سرکار خانم دکتر مافي نژاد، عضو محترم هيئت علمي گروه آموزش پزشکي دانشگاه علوم پزشکي تهران هم به صورت شفاهي و هم به صورت کتبي (به وسيله بروشورهايي که حاوي اهداف و يک نمونه تمرين عملي بود) اهداف برگزاري کارگاه را براي شرکت کنندگان تشريح نمود. سپس کارگاه با سخنراني دکتر حميدرضا نمازي عضو محترم گروه اخلاق پزشکي دانشگاه ع. پ. تهران ادامه پيدا کرد. ايشان در رابطه با فلسفه خلاق و بنيان هاي آن و سپس ارتباط آن و رعايت کدهاي اخلاقي در فضاي مجازي و رسانه هاي اجتماعي مطالبشان را با شيوه ي سخنراني بيان نمودند. سپس يک تايم به شرکت کنندگان جهت پرسش و پاسخ داده شود و بحث هاي تعاملي صورت گرفت. در قسمت ديگر خانم دکتر مليحه کديور عضو گروه متخصص کودکان دانشگاه ع. پ. تهران نيز ايراد سخنراني نمودند و مطالبي در رابطه با فضاي مجازي و اصول استفاده از آن، زمان اختصاص داده شده براي آن و... بحث نمودند و همچنين دو کليپ مرتبط با بحث نمايش داده شد در مورد آن از شرکت کنندگان نظرخواهي به عمل آمد.. بعد از استراحت ?? دقيقه اي مطالب از سر گرفته شد و خانم دکتر کديور مباحثشون رو ادامه دادند. و در نهايت نيز يک کار عملي بين شرکت کنندگان( شرکت کنندگان به ? گروه تقسيم شدند) انجام گرفت.
به طور کلي در اين کارگاه در خصوص موضوعاتي از جمله آشنايي با اهميت توجه به حرفه مندي در فضاي مجازي، فرصتها و تهديدهاي موجود در فضاي مجازي، مصاديق رفتار حرفه اي در فضاي مجازي و چالشهاي آن مباحثي ارائه شد. و در نهايت جمع بندي از مطالب کارگاه صورت گرفت.
نقاط قوت:
- موضوع به روز و علاقه شرکت کنندگان به شرکت فعال در کارگاه
- تسلط مدرسين بر مفاهيم ارائه شده بخصوص جناب دکتر نمازي
- توانايي پاسخگويي مدرسين به سئوالات شرکت کنندگان
- فعال بودن کارگاه از نظر مشارکت دادن شرکت کنندگان در بحث هاي گروهي
- زمان بندي مناسب و ارائه سر وقت مفاهيم
نقاط ضعف:
- ريزش تعداد شرکت کنندگان
- ناهماهنگي در تنظيم و اجراي آموزش با وسايل سمعي- بصري به خاطر پخش کليپها که وقت شرکت کنندگان رو گرفت
- نمره کارگاه:? از ??
قباد رمضاني
دانشجوي دکتري تخصصي آموزش پزشکي
گروه آموزش پزشکي
دانشگاه علوم پزشکي ايران
ارديبهشت ماه ????
گزارش ارزيابي کارگاه
عنوان کارگاه: طراحي، اجرا وارزشيابي ويکي آموزشي براي انجام تکليف گروهي
مدرس کارگاه:سرکار خانم دکتر سعيده غفاري فرد
تاريخ برگزاري کارگاه: ??/??/????
تعداد شرکت کنندگان: ?? نفر
شر ح گزارش کارگاه:
کارگاه" طراحي، اجرا وارزشيابي ويکي آموزشي براي انجام تکليف گروهي" روز دوشنبه مورخ ??/??/???? ساعت ?:??الي ??:?? با حضور يک مدرس عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشکي تبريز و تعداد ?? نفر شرکت کننده برگزار گرديد.
شيوه برگزاري کارگاه InteractiveLecturing با استفاده از وسايل سمعي-بصري بود. در ابتدا سرکار خانم دکتر غفاري فر، عضو محترم هيئت علمي دانشگاه علوم پزشکي تبريز کلياتي در خصوص ويکي آموزشي را بيان نمودند و در اين خصوص نظرات حضار را جويا شدند؛ درادامه جهت تسهيل انتقال مفاهيم به شرکت کنندگان، کليپي که دربردارنده مراحل استفاده از ويکي آموزشي بود پخش شد و نظرات شرکت کنندگان در مورد چگونگي استفاده از آنپرسيده شد؛ سپس اقاي حسيني که مسئول IT دانشگاه تبريز بودند به شرح مسائل فني و زير ساختي ويکي پرداختند و هم زمان سئوالات شرکت کنندگان را پاسخ داده و کارگاه با ارائه خانم دکتر غفاري و ايشان و همچنين بيان تجربيات افراد شرکت کننده ادامه يافت.
به مدت سي دقيقه استراحت و پذيرايي انجام شد و مجددا کارگاه با کار عملي مشارکت کنندگان در محيط ويکي که جناب مهندس حسيني تدارک ديده بودند شروع گرديد.
نهايتا پس از اتمام کار عملي و پاسخگويي به سوالات شرکت کنندگان و جمع بندي نهايي کارگاه به اتمام رسيد.
نقاط قوت:
- اهميت و ضرورت مطالب ارائه شده در کارگاه
- تسلط مدرسين بر مفاهيم ارائه شده
- توانايي پاسخگويي مدرسين به سئوالات شرکت کنندگان
- فعال بودن کارگاه از نظر مشارکت دادن شرکت کنندگان در بحث هاي گروهي
- کار عملي بسيار کاربردي و مناسب
- زمان بندي مناسب و ارائه سر وقت مفاهيم
نقاط ضعف:
- زمان بر بودن کار عملي به علت ناآشنايي مشارکت در آن که باعث شد زمان زيادي صرف شود.
نمره کارگاه:?? از ??
سيده زهرا نهارداني
دانشجوي دکتري تخصصي آموزش پزشکي
گروه آموزش پزشکي
دانشگاه علوم پزشکي ايران
ارديبهشت ماه ????
گزارش ارزيابي کارگاه
عنوان کارگاه:
اهميت استفاده از نقشه ذهني يا نقشه مفهومي در آموزش دانشجويان علوم پزشکي و آموزش نرم افزارهاي مهم در اين زمينه
(Concept Draw و Mind Mapper ،iMind map)
مدرسين کارگاه:
دکتر رضا همايونفر،دکتر سيدامين کوهپايه،دکتر يوسف غلامپور
تاريخ برگزاري کارگاه:??/??/????
تعداد شرکت کنندگان:?? نفر
شر ح گزارش کارگاه:
کارگاه" Concept map " روز دوشنبه مورخ ??/??/???? ساعت ?:?? الي ??:?? با حضور ? مدرس عضو هيئت علمي دانشگاه علوم جهرم و تعداد ?? نفر شرکت کننده برگزار گرديد.
شيوه برگزاري کارگاه InteractiveLecturing با استفاده از وسايل سمعي-بصري بود. در ابتدا جناب آقاي دکتر همايونفر عضو محترم هيئت علمي دانشگاه علوم پزشکي جهرم هم به صورت شفاهي و هم به صورت کتبي (به وسيله بروشورهايي که حاوي اهداف و يک نمونه تمرين عملي بود) اهداف برگزاري کارگاه را براي شرکت کنندگان تشريح نمود. ايشان در رابطه با تئوري هاي آموزشي و نقش و اهميت concept map مطالبشان را با شيوه ي سخنراني بيان نمودند. سپس يک تايم به شرکت کنندگان جهت پرسش و پاسخ داده شود و بحث هاي تعاملي صورت گرفت. در قسمت ديگر آقاي دکترکوهپايه و آقاي دکتر غلامپور عضو گرهيت علمي دانشگاه ع. پ. جهرم نيز ايراد سخنراني نمودند و مطالبي در رابطه با mind map و concept map و... بحث نمودند. بعد از استراحت ?? دقيقه اي ، يک کار عملي بين شرکت کنندگان( شرکت کنندگان به ? گروه تقسيم شدند) انجام گرفت.
و در نهايت جمع بندي از مطالب کارگاه صورت گرفت.
نقاط قوت:
- موضوع به روز و علاقه شرکت کنندگان به شرکت فعال در کارگاه
- تسلط مدرسين بر مفاهيم ارائه شده
- توانايي پاسخگويي مدرسين به سئوالات شرکت کنندگان
- فعال بودن کارگاه از نظر مشارکت دادن شرکت کنندگان در بحث هاي گروهي
- زمان بندي مناسب و ارائه سر وقت مفاهيم
نقاط ضعف:
- ناهماهنگي در تنظيم و اجراي آموزش با وسايل سمعي- بصري و کيفيت پايين صداي سالن که وقت شرکت کنندگان را گرفت .
- نمره کارگاه:? از ??
هنگامه حبيبي
دانشجوي دکتري تخصصي آموزش پزشکي
گروه آموزش پزشکي
دانشگاه علوم پزشکي ايران
گزارش ارزيابي کارگاه
عنوان کارگاه: چگونه يک خود ارزيابي براساس استاداردهاي اعتبار بخشي انجام دهيم؟
مدرسين کارگاه: سرکار خانم دکتر نيکو يماني، سرکار خانم دکتر فريبا جوکار- سرکار خانم دکتر رقيه گندمکار
تاريخ برگزاري کارگاه: ??/??/???? از سات ??:?? تا ??:??
تعداد شرکت کنندگان: ?? نفر
شر ح گزارش کارگاه:
کارگاه " خود ارزيابي براساس استاداردهاي اعتبار بخشي " روز دوشنبه مورخ ??/??/???? ساعت ??:?? الي ??:?? با حضور ? مدرس عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشکي اصفهان و تعداد ?? نفر شرکت کننده برگزار گرديد.
اهداف کارگاه :
- آشنايي با مفهوم واهداف اعتبار بخشي برنامه
- درک اهميت اعتباربخشي و نقش آن در بهبود کيفيت
- آشنايي با مراحل کلي اعتباربخشي
- آشنايي با استانداردهاي دوره پزشکي عمومي و نحوه تدوين آن
- آشنايي با مفهوم و فرايند خودارزيابي به عنوان يکي از گامهاي اصلي اعتبار بخشي
- درک اهميت و نقش خود ارزيابي در ارتقا کيفيت دوره پزشکي عمومي
- کسب توانايي تکميل فرمهاي خود ارزيابي
- کسب توانايي تهيه يک گزارش خود ارزيابي
شيوه برگزاري کارگاه Interactive Lecturing –گوه کوچک ، در ابتداي کارگاه سرکار خانم دکتر جوکار شرکت کنندگان را در گروههاي ? نفره تقسيم کردند سپس کار گروهي که يک سوال در مورد مقايسه کيفيت ماشين و آموزش بود به گروهها دادند که بعد از بارش افکار توسط اعضاي گروه يک نفر از هر گروه نتيجه کار گروهي را ارائه دادند که اين کار گروهي به عنوان warm up براي درگير کردن شرکت کنندگان در بحث بود . سپس خانم دکتر يماني درباره اعتبار بخشي واهداف آن توضيحاتي ارائه دادند که شامل يک تعريف کلي در مورد اعتبار بخشي و کيفيت بود و انواع اعتبار بخشي که ممکن است مبتني بر نظرخبرگان باشد ويا مبتني بر استانداردها باشد توضيحاتي ارائه دادند و سپس اهداف اعتبار بخشي را بيان کردندو درمورد انواع اعتبار بخشي ؛ موسسه اي و يرنامه اي توضيحات کلي ارائه دادند و سپس خانم دکتر گندمکار استانداردهاي اعتباربخشي پزشکي عمومي که برگرفته از WFME است ارائه دادند و بعد از پذيرايي يک کارگروهي آماده کرده بودند که در هر يک از گروهها يک حوزه مثلا حوزه ارزشيابي دانشجو – حوزه منابع آموزشي و..... مشخص شده بود و شرکت کنندگان براساس استانداردهاي ملي پزشکي عمومي که در پکيچ کارگاه گذاشته شده بود نقاط قوت و ضعف وضعيت موجود دانشگاه خود و ميزان انطباق آن با استانداردها را بيان کردند و نوع مدرکي به عنوان مستندات استاندارد مي تواند باشد را قيد کردند .
در انتهاي کارگاه پرسش وپاسخ بانجام گرفت و به ابهامات شرکت کنندگان در خصوص سنجه ها پاسخ داده شد.
نقاط قوت:
- موضوع کارگاه مبتني بر نياز بود تمام دانشکده ها و بيمارستانها در آن درگير هستند
- آشنايي شرکت کنندگان با مفاهيم اوليه و اکثر شرکت کندگان در گير فرايند اعتباربخشي در دانشکده ها و بيمارستانهاي خود بودند بطوريکه مباحث نظري کمتر گفته شد و مدرسين توانستند کارگاه را بصورت عملي برگزار کنند. و کارگاه بيشتر رفع مشکلات شرکت کنندگان را در برمي گرفت
- مدرسين مجرب
- استفاده از کار گروهي و فعال نگه داشتن شرکت کنندگان
نقاط ضعف:
- بعد از ظهر بودن - ساعت کارگاه نا مناسب بود
نمره کارگاه: ? از ??
حکيمه حضرتي
دانشجوي دکتري تخصصي آموزش پزشکي
گروه آموزش پزشکي
دانشگاه علوم پزشکي ايران
ارديبهشت ماه ????
دانشجوي دکتري تخصصي آموزش پزشکي
گروه آموزش پزشکي
دانشگاه علوم پزشکي ايران
ارديبهشت ماه ????
سمپوزيوم ?
دانش پژوهي آموزشي
سه شنبه
?? - ??:??
مسوول: دکتر شعله بيگدلي
اعضا: پروفسور جان نورسيني، دکتر محمد جليلي، دکتر يدالله زارع زاده، دکتر ندا مهرداد، فخرالسادات ميرحسيني،
محسن فرهنگ زرگر
حيطه هاي مورد بحث:
- تعاريف مفهوم و ويژگي هاي SOTL
-reflection and dynamism in the SOTL
Scholarship of teaching and learning: assessment-
پرسش و پاسخ شرکت کننده با سخنرانان
سمپوزيوم
مشارکت دانشجويان در ارتقا و کيفيت آموزش در دانشگاه
چهارشنبه
??-??:??
مسوول: دکتر جواد کجوري
اعضا: دکتر پروين پاسالار، دکتر نادر ممتازمنش، دکتر محمدرضا دهقاني، دکتر جواد سرآباداني، اميرحسين اکبرزاده
حيطه هاي مورد بحث:
- دوره هاي مدرسه تابستاني بين رشته اي
- ASPIRE protocol
- Student engagement
- دانشجويان استعداد درخشان
- پرسش و پاسخ شرکت کننده با سخنرانان
: